Τρίτη, Ιανουαρίου 29, 2008

Promises promises

Image Hosted by ImageShack.us
image by flickr.com

Walking emptyhanded, brokenhearted,
all alone
in the darkest alley
in the biggest valley
on my own

Looking back at the time
that we met
bringing back the memories
we shared

Promises, promises
that was all we gained
promises, promises
nothing's left to spare.

Promises, promises
just destined to be false
like feathers spread away
when the wind blew hard
in case you ran out of luck

Marialena, 24/1/2008

2 σχόλια:

faraona είπε...

Mαριαλενα καλησπερα!
Δεχθηκα με μεγαλη χαρα την προσκληση σου και αναρτησα σημερα στο ''ανωνυμοι μελαγχολικοι''μια αγαπημενη μου φωτο και ενα κειμενο!Σ ευχαριστω πολυ και θα ηθελα αν δεν σου ειναι κοπος να μου εξηγουσες πως με επελεξες...αυτο δεν το ρωτω απο αδιακρισια αλλα απο περιεργεια ,γιατι εγω τουλαχιστον μπαινω πρωτη φορα στο μπλογκ σου.Οπως και ναχει χιλια ευχαριστω!

faraona είπε...

Μαριαλενα μου καλησπερα!
Ηθελα να ρωτησω κατι γιατι ειμαι καινουργια στα μπλογκς και δεν ξερω τις διαδικασιες.Εχω δυο φιλους μπλογκερς που θελουν να λαβουν μερος στο ομαδικο που με προσκαλεσες.Θεωρουν οτι ειναι μελαγχολικοι αρκετα για να το κανουν.Θα μπορουσαν?Αν θελεις μου απαντας.Σε φιλω και θαθελα πολυ να σε δω κι απο μενα.Σε φιλω και σ ευχαριστω.