Παρασκευή, Ιανουαρίου 18, 2008

Δείκτες του Χρόνου

Image Hosted by ImageShack.us
Clock is ticking, image by www.gnn.gov.uk/

Ωρα την ώρα, λεπτό προς λεπτό,
στα αδράχτια του νου μου γυρίζεις
ζητώντας να ψάξω να βρω αφορμή
εικόνα του αγνώστου να γίνεις.

Μέρα τη μέρα, ανάσα μου εσύ,
περνώ στην αντίθετη όχθη
εκεί που ακόμα μου δίνεις ζωή
στου λογισμού μου το σταυροδρόμι.

Δείκτες του χρόνου που τρέχει εμπρός
νύχτες που στο ξημέρωμα σβήνουν,
κλείνω τα μάτια μου στέκεις ορθός
στο παραλλήρημα που μάταια πνίγω.

Marialena, 12/01/2008

2 σχόλια:

Τάκης Τσαντήλας είπε...

"Ο τρελός πειρατής χρόνος
μένει ξωπίσω μας
να μας ακολουθεί ασθμαίνοντας
όταν οι ανάσες
άδολα εκπνέονται
και φτερουγίζουν ανυπότακτα
ξορκίζοντας τον θάνατο
στο πορφυρό ξημέρωμα
που ξεπροβάλλει.."

Υπέροχο γλυκιά μου Μαριαλένα..
Καλή εβδομάδα εύχομαι..
Φιλιά πολλά..

Marialena είπε...

"έλα να αδράξουμε χρυσές αγκαλιές,
με μύρο ανθέων πλεγμένο
και με άδειες τις σκέψεις
μικρές αγκαλιές,
να σκιάσουμε ό,τι πιο αγαπημένο..."

Σ' ευχαριστώ καλέ μου Τάκη, οι λέξεις άγρυπνοι φύλακες να στέκουν στο πλευρό μας!