Πέμπτη, Αυγούστου 31, 2006

ΜΙΚΡΟ ΕΡΩΤΙΚΟ IX "ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ"

Image Hosted by ImageShack.us

Χθες βράδυ σ' ονειρεύτηκα πεντάμορφη
λίγο πριν φτάσω στου Μορφέα το βασίλειο,
γυμνή να κοίτεσαι σε ξέστρωτα σεντόνια,
με δέρμα ολόλευκο να λάμπεις στο σκοτάδι.

Ξάπλωσες μπρούμυτα, νωχελικά, το σώμα σου
κι ήμουν εκεί για να σ' αγγίξω μ' ένα χάδι,
τη πλάτη φίλησα και τα μαλλιά σου μέριασα
σαν την απίστευτη σαγήνη σου δεν χόρταινα.

Πόθος ασίγαστος πλημμύρισε το μέσα μου
ήθελα μόνο να σε κάνω να ξυπνήσεις,
όχι γιατί δεν ήσουν όμορφη στον ύπνο σου
αλλά γιατί ήθελα τον έρωτά μου να ποθήσεις.

(c) Marialena, 31/08/2006 (if I were a man at one reincarnation...)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ετσι σε σκέφτομε. Είσε η πιό ερωτική γυνέκα των μπλοκς. Τα ποιήματα σου τα έχω τυπόσει όλα να τα διαβάζω στο κρεβάτι μου. Νασαι καλά συντροφιά της μοναξιάς μου.
Σέργιος

Marialena είπε...

Όλα στο μυαλό μας είναι Σέργιε! Η ποίηση μου δίνει την δυνατότητα να εκφράζω συναισθήματα πως αλλιώς δεν βρίσκουν διέξοδο ίσως, να εκφραστούν. Διαβάζεις ότι βλέπουν τα μάτια της ψυχής μου, γιατί η πραγματική ζωή μου αποτελείται από πολλά διαφορετικά πράγματα με μένα συνδετικό κρίκο. Να εμνέεσαι, αλλά να τα ζεις στο εδώ και τώρα σου, όσο ζεις και μπορείς. Σε χαιρετώ!