Σάββατο, Σεπτεμβρίου 02, 2006

Στο ξέφωτο

Έλα να με βρεις, εκεί στο ξέφωτο,
θα χω τη πλάτη μου στραμμένη, μα θα με καταλάβεις.
Τον ήλιο θα χω αντίκρυ μου να λάμπει
και να φωτίζει της ψυχής μου τα αδιόρατα.

Έλα να με βρεις, μετά από κόπο,
τον ίδιο πέρασα και γω για να ρθω εδώθε.
Άξιζε το περπάτημα στους πάγους,
στα βράχια η προσπάθεια να εξισορροπήσω.

Έλα να με βρεις, να γίνουμε ένα,
εσύ και γω, αδέλφια ίδιας μάνας.
Θα μαστε πλάσματα που ζούνε μονιασμένα
και της ζωής τις αγωνίες ξεπεράσαν...

(c) Marialena, 02/09/2006

3 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

"Αδελφια.Να ειστε Αδελφια".
Ατακα απο τη ταινια "Αγρυπνια" που εγραψε ιστορια...

Marialena είπε...

Αν το καλοσκεφτείς Νίκο μου, αδέλφια είμαστε όλοι, κομμάτια του ίδιου σκηνικού. Ωραία ατάκα!

Ανώνυμος είπε...

Πριγκιπέσα μου εσύ δεν είσε το ίδιο με μας. Είσαι ψιλά.