Παρασκευή, Ιουνίου 02, 2006

Άδωνις 2004

Image Hosted by ImageShack.us
Adonis d'après James Northcote

Ξάπλωσες το σώμα σου στην άμμο,
εφηβικό ακόμα το παράστημά σου
η σάρκα σου σφικτή και μαυρισμένη
και γω έστρεψα τη ματιά μου πάνω σου.

Μικρές σταγόνες ιδρώτα μαζί με αλμύρα
χρύσιζαν στον ήλιο του μεσημεριού,
καθώς άπλωνες το αψεγάδιαστο κορμί σου
στην αγκαλιά της άμμου.

Εγώ πιο δίπλα σε παρατηρούσα
άφωνη από την ομορφιά σου, το σφρίγος σου,
και κάθε ανάσα που έπαιρνες τη μετρούσα,
έκθαμβη από το θέαμα που αντίκρυζα.

Ω, τι ορμή ξεπηδούσε από μέσα σου,
τι εικόνα Αθηναίου Εφήβου ήσουν στο μυαλό μου
ως άλλη ενσάρκωση του αιωνίου ιδεώδους,
του Άδωνι, που ολοζώντανος επρόβαλε μπροστά μου.

(c) Μαριαλένα 02/06/2006, (αναμνήσεις από το καλοκαίρι του 2004, Αλεποχώρι)

8 σχόλια:

Lorelei Am Rhein είπε...

Μαριαλένα μου, τι υπέροχο!
Είναι σαν να βλέπω τον πανώριο Άδωνι ξεπλωμένο στην αμμουδιά να τον γλυκοφιλάει το κύμα!

Αχ, καλοκαιράκι!

Αχ, έρωτα!

:-)))

Marialena είπε...

Αχ! έλα να γίνουμε πολλές με αυτές τις εικόνες...! Φαντάσου ότι το καλοκαίρι μόλις έσκασε μύτη, τι θα προκύψει μετά, Κύριος οίδε...!

Σε φιλώ καλή μου, καλό σου σ/κ, Μ.

guerriero_da_luz είπε...

Διάχυτος ο πόθος, μυθικός όσο ο πρωταγωνιστής σου...

Marialena είπε...

Τι αίσθηση αφήνει όμως έστω και μέσα στη φαντασία μας? Απίστευτη...

Serenity είπε...

Διαβάζω κι αναστενάζω... Τι μου κάνεις βραδιάτικα... :-p

Marialena είπε...

Ότι μπορώ για να έχετε πριγκιπέσσα μου, μια βραδυά γεμάτη συγκινήσεις μετά τα ερεθίσματα που λαμβάνετε από αυτές εδώ τις εμπνεύσεις!!!

"Η νύχτα θέλει έρωτα και πράγματα αφανέρωτα" που λέει και ένα παλιό ελληνικό τραγούδι...(είσαι σίγουρη πως δεν θες να με μαζέψεις???)φλκ!

Serenity είπε...

Από ερεθίσματα άλλο τίποτα! :-p
Δεν το συζητώ!
Και, όχι, δε σε μαζεύω!
Φλκ!

Marialena είπε...

Καλαααά... (άλλο που δεν θέλω κιόλας). Έπη προβλέπω να γραφτούν αυτό το καλοκαίρι έτσι φορτσάτο που μπήκε (είπαμε να μπει αλλά αυτό δεν κρατιέται, βρε παιδί μου)!

Μ'αρέσει η αποφασιστικότητά σου, είσαι σε καλό δρόμο, smile, M.