Τρίτη, Ιουλίου 22, 2008

Όμορφος σαν Θεός

Ήσουν όμορφος σαν θεός
όταν σε αντίκρυσα ξανά,
μέσα από της μνήμης μου
τη φθίνουσα πορεία,
όμορφος σαν θεός
με τα μάτια σου
να λαμπυρίζουν
ωσάν της θάλασσας
το απέραντο γαλάζιο.

Και εκεί που έλεγα
ότι στη φαντασία μου πάλι
ολίσθησα,
ήλθε ο χτύπος στη καρδιά μου
να φωνάξει
πως ήσουν εμπρός μου
απροσδόκητα ολοζώντανος
ενώ η φωνή σου
αντηχούσε όπως πρώτα.

Image Hosted by ImageShack.us

Ήσουν όμορφος σαν θεός
τζιέρι μου, αγόρι μου γλυκό,
κι εγώ σαν αναγνώρισα
τη γνώριμη μορφή σου,
ήθελα τόσο να σου φωνάξω
"σε ποθώ"
και να 'ναι τα αστέρια του ουρανού
πάλι δικά μας,
μα με βια χάθηκες με μιας
φεύγοντας πάλι ξαφνικά
από μπροστά μου.

Κι εγώ δεν ξέρω
αν είναι λάθος ή σωστό,
μα την εικόνα σου
θα συναντώ στα ονειρά μου,
καθώς επρόβαλες
όμορφος σαν θεός
και έκανες πάλι
να χτυπήσει η καρδιά μου,
με ένα βλέμμα σου
βέλος θανατερό,
γεμάτο από το πάθος
του έρωτά μου...

Marialena, 27/6/2008

Δεν υπάρχουν σχόλια: