Δευτέρα, Ιουλίου 10, 2006

Αν ήμουν το Φεγγάρι...

Image Hosted by ImageShack.us
photo & work of art by Marialena

Αν ήμουν το Φεγγάρι,
θα ρχομουν κάθε βράδυ
στο προσκεφάλι σου.
Θα σου φεγγα με χάρη
και κει στο μαξιλάρι
θα γλύστραγα απαλά,
μες την αγκάλη σου.

Αν ήμουν ένα αστέρι,
θα σ' έπαιρνα απ' το χέρι
να περπατήσουμε.
Πάνω στης γης τα μέρη,
πιασμένοι χέρι-χέρι
να σεργιανίσουμε.

Αν ήμουν η Αυγή,
θα έφτανα εκεί που θα κοιμόσουνα
θα φώτιζα τη πλάση
και θα στελνα πουλιά
να σε ξυπνήσουνε.

Αν ήμουν Ηλιαχτίδα,
θα έψαχνα παντού να σε ζεσταίνω,
θα πέρναγα απ' τα σύννεφα
και με χρυσή φωτιά
τα πάντα γύρω σου θα έντυνα.

Αν ήμουν Συννεφούλα,
βόλτες στον ουρανό για σε θα έκανα,
ως να σε συναντήσω
και με σκιά το διάβα σου
παντοτινά θα πέρναγα.

Αν ήμουν η Αγάπη,
η μόνη σου αγάπη πόσο θα θελα,
να σε χω στη καρδιά μου
μοναδικέ ερωτά μου,
κι όσο άντεχα!

(c) Μαριαλένα, 10/07/2006 (το φεγγάρι γεμίζει & η καρδιά πλημμυρίζει από συναισθήματα)

Δεν υπάρχουν σχόλια: