Σάββατο, Αυγούστου 28, 2004

Μικρό Ερωτικό ΙΙ (ή Ταξίδι στ' Αστέρια)

Μ’ άγγιξες μια νύχτα με πανσέληνο
Τότε που η πλάση είχε πέσει σε σιγή.
Μ’ άγγιξες και η καρδιά μου σκίρτησε
Που μ’ ένα σου χάδι ένιωσε πάλι ζωντανή.

Μ’ άγγιξες και τα χείλη σου με πόθο φλογισμένα
Ακούμπησαν τη σάρκα μου σαν νάτανε γυαλί,
Που ράγισε απ’ το πάθος τους όταν τ’ ευλογημένα
Εχάϊδεψαν το σώμα μου χωρίς καμιά ντροπή.

Σ’ άγγιξα κι αναστέναξες όταν τα δυό μου χέρια
Τυλίχθηκαν στο στήθος σου ψάχνοντας ηδονή,
Όμοια με κείνη που θαρρώ θα έφθανε στ’ αστέρια
Αν άφηνα να εκφραστούν σαν να χανε φωνή.

Σ’ άγγιξα και τα μάτια μου έψαχναν μια αλήθεια
Πίσω απ’ την ανάσα μας που κείτονταν καυτή,
Όταν οι δυό ενωθήκαμε ωσάν τα παραμύθια
Που έρχονται οι άγγελοι ξανά πάνω στη γη.

Μαριαλένα 13/07/2004

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Eisai apisteyth !! sygharhtyria!!!