Τετάρτη, Ιουλίου 20, 2005

Full moon in July!

(ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ΤΟΥ ΙΟΥΛΗ)

Φεγγάρι μου ολόγιομο, φεγγάρι μαγεμένο
Εσένα βλέπω αντίκρυ μου, κοιτώ και περιμένω
Φέρε μου εκείνον που αγαπώ, εκείνον που λατρεύω
Ρίξε του φως στο δίαβα του να ρθει που τον προσμένω.

Φεγγάρι μου ολοστρόγγυλο, φεγγάρι μακρινό
Με τη ματιά μου χάνομαι στ’ απέραντο κενό,
Ακούω ψίθυρους πολλούς, στη γη και στον αέρα
Μα τη φωνή του αναζητώ ολόκληρη τη μέρα.

Δώσε φεγγάρι μου φτερά στη λάμψη σου ένα γύρο
Μήπως και φτάσει γρήγορα εκεί που θα τη στείλω
Και αν θα βρει τον έρωτα, τότε μην τον αφήσει,
Γιατί τον θέλω να ρθει εδώ, τη μοναξιά να σβήσει.

Φεγγάρι καλοκαιρινό, φεγγάρι μου ωραίο
Τον άνδρα κείνον θέλω εγώ που ξέρει πως πεθαίνω,
Ρίξε του φως στο δίαβα του να ρθει και να γυρίσει
Γιατί μετά φεγγάρι μου, η αγάπη θα μιλήσει!

Μαριαλένα © 20/07/2005

Δεν υπάρχουν σχόλια: