Τρίτη, Σεπτεμβρίου 30, 2008

Κοίταξέ με

Κοίταξέ με στα μάτια, βαθιά,
κοίταξέ με,
με τι σου μοιάζω τάχα μου εγώ,
με εικόνες γνώριμες που έχεις
στο μυαλό σου,
ή με κάτι που δεν έχεις καταγράψει
στα κύτταρά του εγκεφάλου σου,
κοίταξέ με, σαν τη πρώτη φορά,
που τα μάτια σου αντίκρυσαν
το είδωλό μου,
κοίταξέ με.

Μην στρέψεις το βλέμμα αλλού,
αποφεύγοντας την υπολανθάνουσα κρίση,
κοίταξέ με,
εκεί που οι ματιές συναντιούνται
και οι σιωπές περισσεύουν,
κοίταξέ με και νιώσε,
αυτό που πάντα ήθελες μα...
τι ειρωνεία, ακόμα δεν ξέρεις!

Κοίταξέ με σαν είδωλο
αρχαίας μορφής δυσιπόστατης
και έπειτα κάνε σπονδή,
στον σαρκολάγνο βωμό μου,
ελπίζοντας πως η θεά
θα σε δεχθεί και το τάμα σου
θα είναι για πάντα δικό μου,
κοίταξέ με, στα μάτια βαθιά,
κοίταξέ με
ωσότου χαθεί από τον νου
και το ερέθισμα τούτο...

Image Hosted by ImageShack.us
Female wearing angel

Marialena, 18/9/2008

Δεν υπάρχουν σχόλια: