Τρίτη, Ιουνίου 03, 2008

Είπα να σε ξεχάσω

Είπα να σε ξεχάσω...
μα κάθε μέρα που περνά
και κάθε νύχτα που κυλά
μες το μυαλό μου πάλι θα σε φέρει.

Κι όσο κυλούν οι εποχές
τα ίδια πάλι σαν και χθες,
θα λέω πως περνώ ξανά
όταν ο χρόνος σταματά.

Image Hosted by ImageShack.us
Forget me not - original painting by Oleg Zhivetin @ www.bnr-art.com

Πες μου έναν τρόπο για να βρω
μην δω στον δρόμο μου γκρεμό
όταν οι κτύποι της καρδιάς
θυμίζουν κάτι απ' τα παλιά.

Είπα να σε ξεχάσω...
μα κοίτα τώρα πράγματα,
της θύμησης τα σκιάγματα
το όνομά σου στα χείλη μου προβάλλουν.

Marialena, 15/5/2008

2 σχόλια:

panagiota είπε...

Θα γινόταν ένα πολύ μελωδικό,όμορφο τραγούδι!!!
Σε φιλώ με αγάπη.

Marialena είπε...

Ναι, έχει μια γλύκα μέσα του αυτό το ποίημα Παναγιώτα μου, σαν να κουβαλά τη δική του μουσική ακόμα και αν εμείς δεν την ακούμε!

Φιλιά και από μένα!