Τρίτη, Φεβρουαρίου 19, 2008

Γιατί;

Image Hosted by ImageShack.us
Tell me why, image by Giorgia Fiorio

Γιατί στα μάτια σου διακρίνω το σκοτάδι,
πες μου γιατί
γιατί δεν φεύγει η νυχτιά με ένα σου χάδι
ξέρεις εσύ
γιατί οι άνεμοι δεν διώχνουν την ομίχλη
με ένα φιλί
γιατί σου γράφω λες και λέω παραμύθι
βρες το γιατί.

Γιατί αγάπη μου υπάρχεις στο μυαλό μου
σαν αφορμή
γιατί μαζί και μόνη παίζω κρυφτό στον εαυτό μου
σαν το παδί
γιατί ποθώ και λαχταράω να σε νιώσω
στην άκρη της γης
γιατί η σκέψη πως δεν σε έχω με τρελλαίνει
βράδυ πρωί.

Γιατί ο άνθρωπος μονάχος μαραζώνει
λεν οι σοφοί
γιατί η ζωή μας κάποτε τελειώνει
μη ρωτήσεις γιατί
γιατί ανάσα παίρνεις και μόνο αυτό σου φτάνει
προχωρώντας εκεί
γιατί το αύριο μπορεί να μην προφτάνει
αν δεν ξέρεις γιατί.

2 σχόλια:

faraona είπε...

Σκεφτηκα αμεσως σαν τραγουδι αυτο το ποιημα σου Μαριαλενα μου.
Θα το εδινες για κατι τετοιο καπου?
Το σκεφτηκες?
Φιλια πολλα.

Marialena είπε...

Φαραόνα μου, πολύ ευχαρίστως θα έδινα τα ποιήματά μου για να γίνουν τραγούδια, γιατί γράφοντας κυριαρχεί μέσα μου ο ρυθμός και η μελωδία πολλές φορές...

Γιατί όχι λοιπόν? Σε φιλώ γλυκειά μου!