Τρίτη, Απριλίου 03, 2007

Του ουρανού τα χρώματα

Image Hosted by ImageShack.us
Colourful sky at Bangalore Airport, India

Με χρώματα θα βάψω τα ουράνια,
γαλάζια, γκρι, λευκά, όλα σε ένα,
παλέτα με μπογιές θα πασαλείψω,
για να χει ο ουρανός σου άλλο χρώμα.

Πινέλα και κραγιόνια θα κρατάω
και όπου να πηγαίνεις εγώ θα βάφω,
με χρώματα θα ντύνω τη ματιά σου,
για να 'χει να πλανιέται στον αέρα.

Και ύστερα θα πάρω ένα κάδρο,
το πιο ωραίο τοπίο να φυλάξω,
να στο κρεμάσω μάτια μου εμπρός σου
για να ξεχνάς της μοναξιάς το μαύρο.

(c) Marialena, 26/03/2007

2 σχόλια:

Αναστασία είπε...

"Περπατώ στην ψυχή μου με πόδια γυμνά
αφήνω στις ρωγμές αγγίγματα τρυφερά
ανάσες αγάπης που ρέουν στο φως
Παίζω με χρώματα...
Ακουαρέλες άνοιξης ζωντανεύω
με αποχρώσεις καλοκαιριού
Οι τελευταίες σταγόνες βροχής
σκορπίζουν στην παλέτα μου
εκτινάσοντας ουράνια τόξα υπόσχεσης
Λυγίζω μα δεν σπάζω
Είμαι δυνατή
Είμαι
εδώ "

Σήμερα Μαριαλένα, με χρώματα παίζουμε.. Αυτό είναι το τοπίο
που άφησα για να ξορκίσω ένα παρελθόν, όχι και τόσο μακρινό
όσο πίστευα, αφού κατορθώνει ακόμα
να "αιμορραγεί"..

Του ουρανού τα χρώματα να βάφουν της μοναξιάς το μαύρο ...
Υπέροχο!
Καλό σου βράδυ μικρή μου!

Marialena είπε...

Παίζουμε με χρώματα Αναστασία μου, γιατί η παλέτα της ζωής είναι σαν το ουράνιο τόξο. Έχει όλα τα χρώματα της ίριδας μέσα. Το χρώμα του καμβά εμείς το διαλέγουμε να είναι μαύρο ή άσπρο.

Η πληγή που αιμορραγεί, μπορεί να θέλει θεραπεία για να κλείσει. Ποιά είναι αυτή, εσύ το ξέρεις. Με αγάπη για την Αναστασία, κάνε την να κλείσει σιγά σιγά, αν αυτό είναι που θέλεις και εσύ.

Καλό μεσημέρι να έχεις και συ καλή μου! σε φιλώ, Μ.